25 Feb, 2019

Onze webinars over ondernemerschap al gezien?


De klant is koning, nu meer dan ooit

Mede dankzij het internet en de interactieve (sociale) media laat de klant meer van zich horen dan ooit. Daarnaast worden de klanten, door allerlei digitale technologie, beter geïnformeerd en nog sneller bediend. Klanten gaan wennen aan al die snelle service en enorme klantgerichtheid. Wat betekent dat voor uw praktijk?

Bekijk samen met René van den Bos, new media architect and co-founder digiRedo, uw praktijk door de ogen van uw klant en kom erachter dat we die service naar de klant nog op vele plaatsen kunnen verbeteren. En dat een extreme klantgerichtheid een voorwaarde is voor loyale klanten.

Bekijk de webinar nu op: https://www.vetclass.nl/ondernemerschap/de-klant-is-koning-nu-meer-dan-ooit

Duur: 60 minuten   |   Punten: 1,0   |   Taal: Nederlands

 

Workshop overtuigen

Kennis is onze macht, maar hoe bereik je de kalverhouder effectief?

Om iemand te kunnen overtuigen is het belangrijk om te weten hoe mensen beslissingen nemen. Vervolgens zijn er verschillende manieren om iemand te overtuigen.

Aletta Smits, trainer de Loef trainingen, geeft je aan de hand van voorbeelden inzicht in het beslissingsproces van mensen. Ook behandelt zij de verschillende manieren die je in een gesprek kan toepassen om iemand te overtuigen.

Bekijk de webinar nu op: https://www.vetclass.nl/ondernemerschap/workshop-overtuigen

Duur: 60 minuten   |   Punten: 1,0   |   Taal: Nederlands

 

De kunst van het onderhandelen

Onderhandelen is de kunst van het creëren van een win-winsituatie wanneer er een tegengesteld belang is en je wederzijds afhankelijk bent.

Gijs Weenink, debat- en speechtrainer DebatAcademie Amsterdam, geeft inzicht in de basis van succesvol onderhandelen. Daarnaast geeft hij tien tips die je direct kan toepassen in je eigen onderhandelingen.

Bekijk de webinar nu op: https://www.vetclass.nl/ondernemerschap/de-kunst-van-het-onderhandelen

Duur: 60 minuten   |   Punten: 1,0   |   Taal: Nederlands

 

Social Media in de praktijk

Social media wordt steeds populairder en kan je helpen om de band met je klanten te versterken en deze aan de praktijk te binden.

René van den Bos bespreekt het huidige social media landschap, legt uit wat de waarde is voor de dierenartsenpraktijk en geeft tips over hoe je de social media effectiever kunt inzetten en managen in de praktijk.

Bekijk de webinar nu op: https://www.vetclass.nl/ondernemerschap/social-media-in-de-praktijk

Duur: 60 minuten   |   Punten: 1,0   |   Taal: Nederlands