De klant is koning, nu meer dan ooit

Nascholing
Duur
01:00 uur
Punten
1 CKRD
Vakgebied
None

De klant is mondiger geweest dan ooit tevoren. Mede dankzij het internet en de interactieve (sociale) media weet de klant meer dan ooit dat zijn mening telt. Daarnaast worden de klanten, door allerlei digitale technologie, beter geïnformeerd en nog sneller bediend. Bestel een product bij Coolblue en je hebt het de volgende dag al in huis. En gaat er iets mis, dan zullen ze alles in het werk stellen om de klant alsnog tevreden te stellen. Diezelfde klanten (waarvan velen een huisdier bezitten) gaan wennen aan al die snelle service en enorme klantgerichtheid. Wat betekent dat voor uw praktijk? Hoe wordt uw praktijk eigenlijk beleefd? Hoe optimaal is uw klantbeleving? En voldoet deze aan de verwachtingen van uw klant?

In dit webinar laten we u naar uw praktijk kijken door de ogen van uw klant. Waarbij we erachter zullen komen dat we die service naar de klant nog op vele plaatsen kunnen verbeteren. En dat een extreme klantgerichtheid een voorwaarde is voor loyale klanten.

Om deze nascholing te bekijken moet je ingelogd zijn.

Inloggen

Over deze nascholing

Categorie
Ondernemerschap
Duur
01:00
Punten CKRD
1
Vakgebied
None
Type
Webinar
Taal
Nederlands

Sprekers

RB
René van den Bos

Dit platform is een initiatief van Boehringer Ingelheim met als doel de kennis van dierenartsen op een innovatieve wijze te vergroten.

Support

Support overzicht producten en diensten.

Contact

Heeft u vragen, suggesties of opmerkingen over Vetclass?